Jak nakupovat

Zboží je k dodání dle skladových zásob od 3 do 7 pracovních dnů.

Výběr zboží
Zboží si můžete vybrat prohlížením katalogu. Levý sloupec obsahuje kompletní přehled kategorií – v průběhu jeho procházení se zobrazují podrobnější podskupiny výběru kategorií, pro Vaši snazší orientaci. Z tohoto náhledu lze odejít na detail konkrétního produktu nebo si můžete zboží vybrat pomocí vyhledávače, do kterého vepíšete požadované zboží a kliknete na vyhledat a zobrazí se Vám skupina nebo přímo zboží Vašeho výběru. Pro podrobný popis zboží stačí kliknout na název nebo obrázek zboží.

Vložení zboží do košíku
U zboží si určíte velikost, barvu a množství, které budete chtít zaslat a kliknete na tlačítko "Do košíku". Poté si můžete zobrazit obsah košíku velkým tlačítkem vpravo nahoře. Pomocí tlačítka „Pokračovat v nákupu" se můžete z košíku vrátit zpět k vybírání dalších položek, nebo zboží „Objednat".

Odeslání objednávky
Pro uzavření objednávky dáte poslední ze zvolených položek do košíku a kliknete na velký košík na hlavní liště vpravo nahoře. Průvodce Vás automaticky provede veškerými potřebnými kroky (vyplněním Vašich kontaktních údajů). V dialogu zjistí, zda jste již registrováni či nikoli, v druhém případě Vás zaregistruje a provede zbytkem objednávky. Objednávka obsahuje název zboží, cenu s DPH a Vámi zadané údaje. Po odeslání bude objednávka automaticky zavedena do našeho informačního systému a Vy od nás obdržíte e-mail s potvrzením. Vaše uživatelské jméno a heslo si dobře zapamatujte (poznamenejte) – nebudete muset příště zadávat Vaše údaje.

Potvrzení Vaší objednávky
Potvrzení Vaší objednávky přijde na Váš email, který jste uvedli v objednávce. Její součástí je kopie Vaší objednávky.

Platební podmínky
Platba na dobírku – nejběžněji používaná platební metoda. Dopravci uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží..
Platba předem - platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz - částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od dopravce pak již nic neplatíte.
Poukaz zdravotní pojišťovny - prostřednictvím naší kamenné Výdejny zdravotnických prostředků na Poliklinice ve Žďáře nad Sázavou, Studentská 1699/4, můžete pořídit zdravotní pomůcky na poukazy od lékařů. Vydávání zdravotních pomůcek na poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku probíhá od 1. dubna 2015 v souladu se Zákonem o zdravotnických prostředcích č. 268/2014.

Náklady na dopravu:

  • Osobní odběr - ZDARMA!
  • Kurýrní služba DPD - 99,- Kč
  • Česká pošta - 99,- Kč
  • Dobírka - 40,- Kč
  • Rozvoz zdarma - nákup nad 1.000,- Kč - Žďár nad Sázavou - rozvoz po městě Žďár nad Sázavou - dle telefonické domluvy na tel. čísle +420777580683 - do 15:00 hodin.

Reklamační řád
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, tak se z důvodu možnosti vrácení zboží nevyplňuje. Je možné jej nechat dodatečně potvrdit. Pro případnou reklamaci je ale nutné zachovat tento nevyplněný záruční list spolu s daňovým dokladem. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace
V případě reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě Zdravotnické prostředky, nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo e-mailem na adresu info@zdravotnickeprostredkyzr.cz.
Zboží je vhodné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

REKLAMAČNÍ ŘÁD (.pdf)

TOPlist

Přihlášení